Wanneer ontvang ik mijn producten?
Binnen 5 werkdagen ontvangt u uw producten via PostNL. Wij sturen u de tracking via de mail.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wanneer u een klacht hebt kunt u deze sturen naar info@karperbollen.nl en indien mogelijk zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling al geplaatst hebt via de webshop, maar deze nog niet verstuurd is kunt u deze wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met ons via info@karperbollen.nl. Wanneer u afwijkende maten boilies hebt besteld of deze speciaal voor u geproduceerd zijn maar nog niet verzonden dan kunt u uw bestelling niet meer wijzigen.
Kan ik mijn bestelling of een deel daarvan ruilen?
U kunt uw bestelling of een deel daarvan ruilen tegen andere producten met de zelfde waarde, of tegen bijbetaling kunt u ze ruilen tegen duurdere producten. Eventuele extra verzendkosten en bestelkosten zijn hierbij ook voor uw rekening. Indien u uw bestelling of een deel daarvan wilt ruilen, dient u hiervoor eerst een afspraak te maken via info@karperbollen.nl
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst en zonder opgaaf van reden retour sturen. Voordat u uw bestelling retour stuurt dient u een afspraak te maken via info@karperbollen.nl. Wanneer u uw bestelling retour stuurt dient u de verzendkosten zelf te betalen. Na ontvangst en controle van uw retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag, minus door ons gemaakte verzend en bestelkosten, binnen 14 dagen naar u overmaken. De goederen die u wilt retourneren moeten in originele en ongeopende staat bij ons ontvangen worden, is dit niet het geval dan kunnen wij ze niet retour nemen. Snel bederfelijke waar kunt u niet retourneren. Ook bestellingen die speciaal voor u geproduceerd zijn (eigen recept bijvoorbeeld) kunt u niet retourneren.